Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
hu

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 2-4 munkanap. Raktárhiányos, előrendelhető termékeknél a terméklapon a Készlet mellett láthatsz várható raktárra érkezési időt. Ha nem látsz pontos dátumot, a beérkezési idő általában 2-4 hét. Az Előrendelhető termékek megrendelését követően 3 munkanapon belül e-mailben tájékoztatunk a kiszállítás várható dátumáról.
 

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.

 

Mit jelent az „Előrendelhető” státusz?

A termék jelenleg nem áll rendelkezésre ​a ​központi raktárunk​ban​, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető,​ tehát megrendelés​ed​ nyugodtan leadhatod ​a webáruházban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, úgy annak az érkezését megvárjuk, és egyben küldjük ki a csomagod, amint beérkezik a hiányzó termék. ​A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható.​ A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.​
 

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. 
 

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Nem feltétlen. Amennyiben több cég szállítja az Ön által kiválasztott terméket, akkor külön szállító cég fogja szállítani. Ez esetben sem növekednek a szállítási költségei Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
 

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről!

Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át.

Ezt követően Te vagy a felelős a kütyükért.
 

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

A rendelésedet az MPL , vagy más partner futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.

Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen  tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
 

Miért nem tudom leadni a rendelést?

Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz. Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.